bröllopsfixaren :)

Hej... igen... hehe
Såg filmen bröllopsfixaren förut :) många tycker säkert den är gammal och dålig.
Men jag som har världens sämsta humor tyckte den va skoj! haha skrattade jätte mycket. fast ja skrattar typ åt allt, min pappa säger att ja skulle kunna skratta åt nyheterna. haha :p  men när det gäller filmer så kan jag nog skratta elle gråta åt det mesta, jag gråter t.ex. åt "absolute home makeover". haha ja vet att det låter dumt, men jag tycker det är sååå fint att se hur otroligt glada några människor kan bli. haha   har nog den sämsta humorn på hela jorden.... eller är det någon mer som jag?? (förutom lisa, har nämligen fått den från henne) ;)

Ska sova nu... troligtvis blir det lite melladags-rea shopping imorn! =) god natt!
Söt sött ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0