helgens upplevelser!

Hejsan allihopa!
Hur mår ni?? jag mår själv jättebra. är bara lite trött, men det är jag ju typ alltid.
hoppas eran helg har varit lika bra som min. Min var helt underbar! Jag va på min kusins bröllop =) Jag och min lilla syster skulle vara barnvakter åt våra två kusiner och brudparets barn. Allt gick jätt bra. Frida och john som gifte sig va sååå söta! började nästa gråta när dom stod där framme och förklara sina kärlekslöften till varandra. (var första gången jag var på ett bröllop om ni inte har förstått de) såå otroligt gulligt*

Vi fick jätte god mat, även efterrätten. haha Sen träffade vi även två killar där, som va skit schysta (och snygga)
dom hängde med hem när barnen skulle sova och då satt vi å kollade på ö... tror det blev början av 5 eller 6 filmer, en såg vi början 2 gånger och en såg vi klart! haha sen pratade vi massa och hade skojskoj=)
Nästa dag blev det brunch, gott. fick även kolla på presentöppningen. Dom fick massor av fina saker.

Så NU har jag bestämt mig, jag vill gifta mig och ha ett stort fint bröllop! tänk så underbart och för några veckor sedan hittade ja min drömklänning, som jag även fick chansen att prova!
Tänka att få uppleva något sådant, såg i kyrkan att frida stod och grät ( honfick torka tårarna med lite papper) samtidigt som hon tittade in i Johns ögon. så sött* vill också få uppleva det ♥

Vi kom hem igår, (söndag) och då blev det kalas för mig fyller 17 år imorgon! =)
mormor, morfar, farmor, frafar, min moster och hennes man och mina två underbara kusiner kom, resten av släckten har jag redan firat med. vi åt mat igen... hehe och även fika såklart! Det var en jätte god kladdkaka med någon slags kräm med vit chokload i och garnerat med granat äpple som dekoration, gott!
Sen såg jag, min bror och min kusin på mr. bean! ååå guuud va jag skrattade! haha Han är såååå otroligt rolig! ibland låg jag och min kusin ner i soffan, haha kommer inte ihåg vad den hette, men lovar att ta reda på det!

Nu är jag jätte hungrig, ska gå ner och kolla om mamma har lagat ihop något gott!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0