förlåt sandra

Hejsan... har nu inte uppdaterat på ett tag... sorry sandra. ska försöka bli bättre....( å försöka går ju alltid )
nu har Äntligen lovet börjat! de va efterlängtat. så nu, dagarna innan julafton så gäller de att fixa dom sista klapparna! ja vet, ja e lite sen... som vanligt. men kan inte hjälpa de. jag är en person som skjuter saker framför mig... men de SKA bli bättring på de!
det är en av saknerna i mina nyårslöften (som ja däremot aldrig håller)
funderar fortfarande lite på några till nyårslöften... men lovar att skriva dom här så fort ja har bestämt mig :)

såg nyss på svensson svensson, det sista! kommer inga fler avsnitt nu :(
och jag som har sååå otroligt dålig humor älskar verkligen gustav svensson. idag handlade det om hur livet hade varit utan gustav... å de hade varit förfärligt, om du fråga mig. tråkigt å trist.

ja tänkte typ berätta lite om va ja ska göra på lovet...elle a.. fram till januari.
21/12- troligtvis lite julshopping, städning, å så kanske mina tomtar åker upp... om ja orkar.
22/12- julfika me emelie!! :) kanske lidköping senare
23/12- ska nog hitta på något skoj med mamma å sjklart klä granen!
24/12- fira jul!
25/12- julmat hos mormor och morfar, med hela släckten :)
26/12- åka till grebbestad med min syster å våra kusiner
27/12- ska på bröllop!
28/12- hemresa
29/12- leka med min underbaraste kusin:)
30/12- ja fyller 17! ska fira med kompisar :)
31/12- nyår!


Vet inte om ja hinner uppdatera innan ja ska sova... men ja säger iallafall god natt nu :)
söt sött ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra Alida! :D

2008-12-20 @ 23:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0