juldagarna...

Hejsan hoppsan!
Hoppas att eran jul har varit lika bra som min. :)
Jag var hemma och firade med familjen och en liten del av släckten. Har ätit massvis med mat :)
Jag kollade även på ronja rövardotter. hehe riktigt rolig faktiskt. Rumpnissarna är mina favoriter. Dom är så otroligt söt när dom springer runt och säger
- varfö gör ho på detta vise??
- vafö då da?
- vafö skrike ho på detta vise?
sååå underbara! haha, är det någon mer än jag som gillar dom??

Tomten kom givetvis också och mina kusiner var inte lika rädda som förra året. Men ivriga att öppna alla roliga klappar var dom.
Fick ni något skoj?? själv fick jag kläder, kläder och kläder... hehe och christina aguleras nya parfym inspire, pengar, armband, halsband jätte mysig morgonrock m.m.
Och snart så får ja ännu mer :) fyller år på tisda nästa vecka! :) blir då 17 år! kan ni tänka er... haha jag... stor... haha nää sålänge ja har liiisaaa som kompis kommer jag aldrig växa upp haha sorry.

Men men, idag har jag också ätit massa julmat. hos mormor och morfar är det alltid julmiddag på juldagen( för det är den idag va??) haha hela släckten kommer dit, eller aa... dom på mammas sida, men det räcker blir omkring 25 pers + pojkvänner/flickvänner som följer med. och idag blev vi ännu en:) fick träffa lilla svea, som är mitt första kusinbarn:) men gosa aldrig med henne, är lite förskylld och ville inte smitta henne, eftersom hon inte har mått så bra.
Hon har varit ute i stora läskiga världen i snart 3 månader, men så föddes hon förtidigt (ca tre månader)  så hon är en jätte liten plutt! haha
Har nu dom här två dagarna ätit en massa god julmat och julgodis, så nu har jag troligtvis gått upp ca 200 kg. Men som min moster säger
- det är bara jul en gång om året!
Hoppas ni alla har haft en rigtigt mysig jul!
kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0