5 januari

Hejsan! Hur har eran måndag varit?
Min började med att jag vaknade helt själv kl 11.00, vilket jag tyckte var tidigt, brukar annars sova till halv ett/ett.
Iallafall, vid ett ringde min kusin och undra om jag ville hänga med och åka skridskor på jämnasjön idag igen. Åå jag tänkte, varför inte? Så ja slängde på mig lite kläder och åkte med dom.
Det gick bättre idag, ni borde faktiskt prova om ni inte har åkt på länge. Det är riktigt skoj. =)
Jag och sofia försökte göra svanen, olika hopp och piruetter. Det gick inte så bra om jag ska vara ärlig. Haha
Sen åkte jag med dom hem och då kura jag, sofia och axel ner oss i soffan för att se på någon barbie film. Men Axel blev lite rädd när barbie skulle in i den stora mörka skogen och trollet kom, så då gick han och själv somnade jag nästan, man blir trött av att åka skriskor. Haha.

Väl hemma hos mig så såg jag på tv (90210 och the secret life of the american teenager) och åt fruktsallad (mums). Någon mer än jag som gillar dom/det??
Aja... tro det eller ej, men ska nu försöka leta upp john blund.
God natt på er!
Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0