6 januari

Haha höll nästan på att skriva 6 december istället för januari x)
Aja... hejsan! hur  är det med er?
Jag själv har det bra, är bara lite frusen och smått irriterad över att det finns människor som har så mycket hat inom sig. Jag brukar läsa Kenzas (hon är en stor bloggare) och i natt hade det kommit ett gäng människor  och knackat på hennes fönster och skrikit massa skit till henne. Jag frågar varför?  Om man nu inte gillar hennes blogg eller henne som person så kan man faktiskt hålla det för sig själv. Man behöver inte förstöra för andra. Om ni läser hennes blogg så förstår ni.

Aja...nu ska jag inte deppa resten av kvällen.
Ska snart till farmor och farfar för att äta kvällsmat( bjöd oss) hehe. hörs kanske senare ikväll.
Om inte så får ni ha de BÄST!
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0