Filmtips!

Hejsan... tänkte bara göra ett snabbt inlägg här och skriva att om ni INTE har sett filmen Ps. I love you/ eller läst boken.
Så gör det NUUUU!!! Vad väntar ni på?!
Jag har läst boken och såg filmen på nyårsaftons morgon och jag lovar jag har Aldrig gråtit så mycket till en film.
Visst ja erkänner gråter väldigt lätt och ofta till filmer. Men ja grät redan efter 5 minuter, och fortsatte att lipa resten av filmen också. Ca två timmar, så jag hade ont i huvudet hela dan sen. haha men det var det värt!
Den är så otrolig sorlig och fin, blir inte bättre att när killen som dör är snygg! haha



Den handlar om en kille och en tjej som är gifta, och så dör killen.( dom är ca 30 år) Tjejen vet inte vart hon ska ta vägen och är helt förkrossad. Men efter en månad kommer det ett brev som han har skrivit, och han skickar ett varje månad. I breven står det en sak eller uppgift hon ska göra. Breven hjälper henne att se fram emot någonting och... och aaa... vill inte berätta för mycket hehe.
Jag gråter nästan bara jag tänker på den.
Så nu tycker jag att du ska sluta läsa det här och sticka och se på filmen så fort som möjligt!
Kura er nu ner i soffan med en mysig filt, och tjer om ni gråter lika lätt som jag så råder jag er till att tvätta bort allt smink ;)
Ha det Bäst!
kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0