Gott nytt år!

Gott nytt år på er!
Hoppas ni hade en riktigt rolig nyårsafton men nära och kära.
Själv hade ja skojskoj =) Har inte så myckte att berätta mer än att ja var med kompisar, vi åt, prata. skoja, såg på film och självklart gick vi fram till torget för att fira in det nya året med många andra glada varabor. Berätta gärna vad ni gjorde på nyår?? skulle vara skoj och veta.

Imorgon ska jag lägga in en lista på mina nyårslöften! hoppas jag klarar att hålla dom iår. Klarade av ett utav mina förra, det var att låta mina naglar växa ut. Och tro det eller ej, men det har dom! Dom är visserligen inte jätte långa men dom är långa för mig. Jag är iallafall stolt över mig själv.
Ska nu nanna sängen, är jätte trött, (blev ju inte så tidigt igår) och jag behöver verkligen sova. För det gör jag aldrig annars...men men god natt allihopa!
Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0