Första skoldagen. Hur var eran?

Hejsan hur är det med er?
Själv är jag dödstrött efter första dagen i skolan. Men gick faktiskt upp kl 6 idag! ganska stlot över mig själv.  Har annars sovit till 12 eller 1 på lovet.
Det var första skoldagen för mig idag. Hur var eran?(om ni nu började idag)
För mig är det nu 1,5 år kvar av gymnasiet och tro det eller ej. menn jag tycker det är hemskt! Jag älskar verkligen min klass och mina lärare, jag vill inte sluta skulle kunna fortsätta några år till tillsammans med dom. Vi är som en "familj" vi har alltid skoj tillsammans.
Ni betyder mycket för mig och gör livet roligare. Hoppas vi aldrig tappar kontackten. Har ju redan bestämt att vi ska ha ett antal klassfester/återföreningar per år, så att vi kan träffas! haha

Idag har vi inte gjort så mycket. Först fick vi reda på att en kille i bf2a har dött. jag känner honom inte och jag vet inte vem det är. Men jag hoppas att han ska få vila i frid och att hans familj stöttar varandra igenom detta.
Annars idag har vi inte hunnit så mycket, har gjhort en kransstomme, om någon vet vad det är. hehe sen gjorde vi en formal begravningsdekoration. gick sådär, var så otroligt länge sen vi gjorde det. Men men får öva lite mer innan provet i b-kursen  v 4. Imorgon blir det nog lite mer övning, kanske buketter hm... får se.

  
  

Aja, vill nu säga förlåt att jag inte skrev något inlägg igår. Datorn har börjat krångla endel. Dumt. 
Ska nu gå och GÖRA klart den j*vla sagan jag håller på med. Det är en läxa som skulle varit klar igår, går sån tur är att lämna in det imorgon med.  Jag brukar skjuta det framför mig, vilket är något jag måste sluta med!
det är ett nytt nyårslöfte!
* sluta skjuta saker framför mig!

hoppas ni alla får en bra kväll!
Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0